12.1.11

Konversation på skype (monolog)

man kan typ inte ana att jag skulle göra det. you cunt,
vänta. åh fyfan vad jag AAAUUH, gud maria, Shit! aahh.
SKRATT, å fy fan vad jag ägde honom, asså ååh, shit va de va snygt

asso dom som va där inne, där jag spela. dom vart sjukt lacka


det jag gjorde var sjukt smart, det jag gjrode brukar man börja med, också gick jag in,
och bara byggde sjukt smart. sen gick jag in, och bara blockade och dödade honom.

åh, canorush, statiskt fölrsvar. vanligtvis gömmer man den, sen la jag den jättesnyggt
där bak där man brukar ta guldet, så den gjorde jättemycket damage.  sen backade jag in
och blockade så dom inte kunde ta den, och så var det en kanon i mitten. asså, dom som
jag spelade vart sjukt lacka, typ sa att jag sabbade spelet, sen slutade dom spela.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar