20.2.11

Nya Zealand ar seriost vackert.

Deathrainbows ar fantastisk.

Men att fa uppleva saker i verkligheten ar sa mycket battre.

Varje gang man tittar ut fran bussfonstret ser man en scen som hade kunnat vara pa ett vykort. Just nu sitter jag pa ett internetkafe omringat av berg och en glaciar. Det ar ganska sweet.

Angaende min bungy jump upplevelse:

For det forsta vill jag klargora att detta kommer lata kliche och turistigt. Men gud vad det var bra.

Den varsta biten av bungy jumpingen var att man fick valja sjalv nar man skulle hoppa i. Och man fick inte springa och hoppa i, utan man skulle sta pa kanten och luta sig ner. Det var den sjukaste kanslan i hela mitt liv. Jag var skitradd. Men det var sa skont nar man har lutat sig forbi den gransen da man inte kan vanda sig tillbaka. Och bara fuck it. Nu maste jag hoppa. Och sa hoppar man och det finns inget annat i hela varlden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar