17.2.11

Sitter hemma i min mamas övergivna lägenhet och njuter av värmen från en flåsande värmefläkt. Jag sa till min filmgrupp i skolan att jag skulle rita en teckning, som ska vara med i den avslutande scenen, som ska filmas first thing in the morning. Men Guess What, Mary has been vry bad och istället kollat på pantertanter med Petra. Kollar på bloggar nu. Har hittat en som är finare än våran Kent, kolla Här. Deathinrainbows, vilket fantastiskt bildprojekt. Kved när bildföljderna vid vattenfallen kom, för att bilderna var så fantastiskt vackra, samt att någon någon gång faktiskt upplevt den skönheten i just den stunden, och bara valt att föreviga dem för efterkommande som mig själv.









































Misstänker att Kent upplever något liknande På Nya Zee just nu. Klockan är två, han kanske nap:ar, eller betalar för en löjlig extremupplevelse som t.ex Zorbing eller Bungey. Märk avundsjuka och sorg, från min sida, som inte deltar i denna resa. Men jag är så jävla glad också, över att Ngo är där och inte kvar på den fattiga utbildningen som han valde att säga upp sig ifrån i höstas.

Är i alla fall astaggad på alla vykort som jag ska få. He He. Nej men ärligt talat så borde jag få minst ett vykort i veckan, som jag kan posta här på bloggen 4 the world 2 C, bara för att upprätthålla ett sken av att familjen fortfarande är sammanhållen. En avslutande sång på det kommer här -


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar