28.2.11

Statusuppdatering från flygplatsen i jordbävningsdrabbade Christchurch

Jag önskar att jag kunde posta en bild på mig. Jag sitter lutade mot en vägg som på något sätt är ett hörn och befinner sig mitt i vänthallen. Okej, inte mitt i, men jag är inte osynlig iallafall. Jag sitter här eftersom det var det enda stället med ett ledigt kontaktuttag - för min ipod, som jag även skriver ifrån. Vanligtvis hade jag känt mig ganska cool när jag sitter här och petar på ipoden samtidigt som jag lyssnar på musik medans jag sitter i någon cool ställning lutad mot väggen. Problemet är att jag har haft näsblodsproblem idag. Så jag sitter lutad mot väggen, iförd iPod och cool ställning och har en fet tampongliknande papperssak i min näsa. Really cool.

Förresten, glömde jag om att berätta att det är min födelsedag idag. Världens händelserikaste födelsedag: 8 timmars bussfärd från queenstown till 7,3 jordbävningens christchurch bara för att vänta på ett flyg som går om 9 timmar.

Men egentligen klagar jag inte alls. Jag är ju ändå på Nya Zeeland, och är på väg mot Australien.

Ptfo fuckers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar