11.3.11

Benet är alldeles snart läkt. Då kan jag gå som en normal människa igen! Helt seriöst, det där löpbandet sänkte mig, har stapplat fram som en senior i över en vecka. Saken är den att benet tar jättelång tid på sig! Det är inte likadant som typ ett skrubbsår, utan djupare och noggrannt utfasat ur mitt knä. Glömde att det här fenomenet med att knän snabbt läker uppstår mest kring sommartid, då man inte tvingas lägga salvkompress och kväva skadan i tajta jeans 11h om dan. Och när jag nu luftar såret, så bildas två härliga rugor. Men så fort jag böjer benet så brister de långsamt, något som är fantAstiskt obehagligt.

Och jag har myror hemma. Imorse dödade jag två myror med väckarklockan under tiden jag snoozade. Trodde det var en dröm tills jag klev upp och hittade liken på urets kortsida. Kalas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar