5.3.11

Festa med innefolket i sydney + näsblod på toaletten

1. Hamnade på fel gata. Stora dörrvakter försökte dra in oss till olika strippklubbar.
2. Hamnar på rätt gata - ser en massa vackra människor inne på en klubb.
3. Dansar
4. Hamnar mellan 2 brudar som börjar suga på varandras bröst. Egentligen var det bara sydneybon som sög på japanens. Men ändå.
5. Fick mitt bröst antastat också.
6. Men det var lugnt - de påminde ändå om Zooey.
7. Killarna var sjukt coola också. Så himla schysst folk. Och de bar hatt.

8. Min tur att skina
Fick näsblod. Drog in till toan. Coola människor som spelar i band kollar på mig. Med beundran. De tänker: shit, han har dratt en lina för mycket (egentligen är det bara för dammit på mitt skitiga vandrarhem). De hämtar papper till mig och är värsta schyssta. De frågar mig om jag har något. Jag svarar nej. Men de var glada ändå. Men mitt skimmer försvann lite där. Fast han fick sin lina sen ändå, av en annan kille. Shine on.


Och ikväll är det mardi gras!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar