23.3.11

Upptäckten med ryggsäcken var för läskig för att vara sann.

I måndags gick jag hem från skolan kring 22:30 för att jag kände mig illamående. Trots att jag inte hade kommit särskilt långt på modellen föredrog jag att packa ihop före att spy på modellen. Varför jag så snabbt antog att jag skulle just spy var för att Ulf blev sjuk i helgen, när vi var isolerade i sommarstugan. På väg hem hann jag utvärdera om känslan var psykologisk eller på riktigt men valde att gå till statoil för att bereda mig med en svalkande dryck. Efter att ha lämnat macken och rundat en snödriva in mot min gata kände jag hur magsäcken vred sig. Då kaskadkräktes jag en stund, ensam längs vägen. Sen gick jag bakom en annan snödriva och fortsatte ännu en stund.

Sen hade jag världens hemskaste natt.

Jag är fortfarande hemma från skolan men kommer nog fara imorgon. Det suger, för jag kommer inte kunna presentera med dom andra. Hade verkligen sett fram emot att få den här examinationen överstökad. Nu ska jag dricka blåbärssoppa. Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar