19.4.11

God natt Melbourne. God morgon Sverige.

Jag har ont i magen Maria. Jag tror jag har druckit alldeles för mycket alkohol på sistone. Det känns inte alls bra. Vi åt mat idag, vietnamesiskt. Men vet du vad? Jag åt inte upp hela skålen. Jag hade minst halva skålen kvar. Jag kunde inte ens me att utföra ögonkontakt med servitörerna, jag kände verkligen skammen fylla mig sakta. Nej, ikväll blir det en hemmakväll.

Jag funderar på att låna en camping van med en kompis. Och köra längs great ocean road. Tror det blir fint. Mmm, det blir det definitivt.

Angående jobb så vet jag inte. Tror inte det. Men kanske. Får kolla in på det när jag kommer hem. Men jag tror inte det.

Men jag är på om hon vill starta eget. Typ svart-utomhusbio i sommar. Eller typ en pop-up shop som säljer enhörningshorn. Det är jag på. Det hade varit skitkul faktiskt.

Nu får jag tacka för mig själv och ta hand om magen.

oi polloi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar