4.4.11

Oj Oj, en förkylning tar in på mig. Men det gör inget, mitt immunförsvar sägs ska vara top notch och jag ska göra bort min presentation på fredag. Nuthen ken stop me nauv. Har gjort värsta fina bilderna, men jag får inte publicera nånting här, för vi har tystnadsplikt tills hösten. Vad annars vad annars, Jo! Jag hade myrkrig på golvet igår. Efter en lång eftermiddag med Queer as folk season 1 & two klev jag upp och fann mig själv ståendes i en mindre farm. Slakt blev det, jag kan inte fatta hur myrorna kan ha blit resistenta mot myrdosan. Nu måste jag utmana dem med ett nytt preparat, men jag har saltat listerna i förebyggande syfte innan jag hämtat Myrrbehållaren hos pappa imorgon. Mitt internet hängde sig så nu fortsätter jag. Har plockat undan en massa och bundit samman alla sammanhörande sockar, vilket är jättetråkigt men nödvändigt för att jag ska få den där kicken varje morgon, av att slippa söka makar i korgen. Tänkte montera min lampa en gång för alla och bestämde mig för att söka tutorials på nätet. Turns out, att jag saknar en avlastningsnippel. Avlastningsnipple! hur fan kan dom sälja ett kit med lampholder och shadering utan avlastningsnippel? Stor besvikelse på öbacca, där jag fortsätter leva i dunkel enrummare. Avslutar med ett quoute från Queer as folk: "Sometimes you see these men. You can see him and you think, That's it, Thats him. You don't even talk to him, You never see him again, he doesent even know you exist. But you think about that man for the rest of youre life"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar