28.5.11

Ikväll, alltså för cirka 3 minuter sedan, var jag aspeppad på att röka inomhus. Jag tänkte, det kommer inte kännas om nån dag. Men the truth says, man kommer så känna det. Jag kommer Så att känna det. Det är så inte värt det, att sitta här med dungen och nick and the bad seeds ( 5o ggr b1re 1 dung1) och njuta av Tobacco Love på en sandfärgad matta. Slukade precis en portion pasta + en halv burgare. Vi snackar inte hela kit:et burgare uran burgare som i köttbiffen som köpes i nedfryst form på ica. Måltiden var kvar i min frys fån den spontana grillfesten med klassen för nåra veckor sedan och det hela smakade godt godt godt om jag får be o' säga. Mera godt än du någonsin kan föreställa dig.

Det är fruktansvärt kul att gå igenom en annan persons spotify. Mina timmar är slut, så jag lever på Nellies. Inte allt fy skam. sparar http-links hela hela tiden. Love Love Love

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar