17.5.11

Maria, var är du?

Kan du berätta för mig varför jag inte kan fokusera med mina ögon? Är det för att jag är kines, eller är det bara för att jag är alldeles för trött? Kanske är det för att jag är ofokuserad. Jag vet inte.

RAHHH

Jag saknar boken jag läste i Australien. Jag hoppas att du har kollat upp den lite nu, för jag vet att du inte har läst den än. Men jag tycker att du verkligen borde. Påminnelse: On the Road med herr Kerouac. Snälla läs den - vi hade haft så mycket att diskutera om då. Inte för att vi inte har det nu. Men om jag inte får ventilera med någon som har läst den snart så spricker jag. Som en isbit. Nej, jag kommer nog inte spricka men jag tror att jag kommer glömma bort allt den handlade om. Det vill jag inte, än. Eller aldrig.

---------------------------------------------------------------------

Maria, vart tog solen vägen?

Kan du berätta för mig varför varje gång jag stirrar in i solen för länge så börjar jag få tårar i ögonen? Är det för att jag är kines eller är det bara för att jag är mänsklig? Jag vet inte.

---------------------------------------------------------------------

haha så himla kul inlägg.

---------------------------------------------------------------------

RAAAHHHHHH!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar