25.9.11

Härligt va, blev färdig med middagspajen typ 21:10 och då var jag så hungrig att jag knappt uppskattade skapelsen.
Var och kollade på en lägenhet ikväll, himla spännande. får väl höra imorgon om personen som är före i kön visar
intresse eller om det blir till att stå inför ett stort beslut på tisdag. Hursomhelst ligger jag efter med portfolion och
borde verkligen skissa eller visualisera saker i program som solidworks, men det är jag ganska otaggad på :)
såja, där var det. Justja jag såg en kronhjort igår. Efter att vi passerat en kurva stod han bara där, under en gatulykta ¨
med sina stora förföriska horn tornandes från tinningen. Bilen saktade in som i slowmotion och jag bönade till min
syster om att få filma eftersom jag fick ett spontanbehov av att skapa en egen Matta-video, men efter att hjorten
blinkat åt oss två gånger, vände den långsamt och galopperade bort over slätterna. Sen hörde vi sälarnas klagosång
i natten, sen idag såg jag en hare och en gnagare. Önskar att allt jag såg ultimately kan förvandlas till saker som kan
läggas i min portfolio, det är mer fantastiskt än det jag gör när jag måste göra något i plast eller putsad aluminium.



Yoonha Park on Vimeo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar